PREGUNTES FREQÜENTS

La Cooperativa

Com puc fer-me Soci?

1.- Per a ser soci de Coabe, es requereix tindre almenys 18 anys d'edat i realitzar una aportació única.
2.- Haurà d'acudir a les nostres oficines en C/ Trinquet 4 o Camí Alcubles s/n de Bétera per a emplenar la sol·licitud corresponent.
3.- Per a persones físiques aportar DNI i cartilla bancària on desitge domiciliar els pagaments.
4.- Per a empreses hauran d'aportar CIF, cartilla bancària en la qual desitge domiciliar els pagaments, Escriptura de Constitució de la Societat i DNI Administrador de la societat.

Com puc participar en les activitats i esdeveniments?

Des de la nostra marca hortofructícola, us convidem al nostre món cooperatiu a través de rutes, esdeveniments i showcookings relacionats amb la nostra vida agroecològica. Coneix l'origen del teu menjar.

A través de les nostres xarxes socials Coabe i el Blog d'aquesta mateixa pàgina web, us comptem tot tipus d'activitats agrícoles que hem realitzat fins ara i també anunciarem totes les experiències que estan per vindre. Si prefereixes una via més pròxima, telefona'ns al tel. +34 611 162 792 o envia'ns un correu a info@coabe.es. Mantente informat i gaudeix de les nostres experiències en el camp.

A més de comprar a la Botiga Online, puc comprar en una botiga?

Sí. Ens hem posat les piles en el món digital però continuem exercint el mètode de compra tradicional. Ens adaptem a les diferents necessitats dels nostres consumidors. Comptem amb una botiga Charter Consum, un punt de compra situat en Camí Alcublas s/n, 46117, Bétera. A la botiga trobaràs una secció amb els productes cultivats en Coabe, També pots encarregar la teua comanda per la Botiga En línia i passar a recollir-lo a aquest mateix punt!

 

Puc visitar les parcel·les?

Per descomptat que sí. Estem encantats que conegues el nostre treball en el camp i la nostra filosofia. Per això, si desitges visitar les nostres finques, contacta amb nosaltres a través del correu electrònic info@coabe.es, xarxes socials Coabe o crida'ns directament al tel.
+34 611 162 792. Si estàs interessat en la vida del camp, t'animem que citem un dia i puguem ensenyar-te totes les dinàmiques col·lectives de les nostres pràctiques agràries.

Apunta't a les nostres activitats i esdeveniments mensuals organitzats dins de la Cooperativa Agrícola de Bétera. Estigues informat a través de les xarxes socials i el Blog de la nostra pàgina web on escrivim sobre totes les nostres experiències passades i futures.

Quina és la nostra filosofia?

La filosofia de Coabe es fonamenta a respectar les nostres finques agrícoles i promoure la sostenibilitat, l'ecologia i el respecte per la vida. Col·laborem amb el planeta cuidant-lo i construint amb els nostres cultius un ecosistema natural que siga part de la solució climàtica.
Per a això, ens centrem en els factors tècnics d'èxit del procés com és l'actualització i verificació regular dels nostres productes. Quan compres els nostres productes, compres seguretat alimentària.

Els nostres productes

Quina varietat m'arriba a casa?

L'objectiu de la nostra Botiga En línia és servir un producte fresc i de temporada. Pots conéixer la varietat que rebràs comprovant el calendari de temporada de la varietat amb la data en la qual realitzes la comanda.

Per exemple: Compre dues caixes de 10 kg de Taronges Navel el dia 20/02. Més a baix, en l'apartat de les varietats, consulte quina varietat correspon a la setmana en la qual compre. Observe que la Navel Lane Late es recol·lecta del dia 14/02 fins al dia 08/05. Ja sé quina varietat rebré a casa!

Per si ha quedat algun dubte o les dates de recol·lecció coincideixen, en la caixa d'enviament inclourà un codi QR que et mostrarà una fitxa de producte amb la varietat que compres. D'aquesta manera, coneixeràs tot sobre la fruita que menges!

Com sé que les fruites són ecològiques?

Pots comprovar que les nostres fruites són ecològiques per la validació i certificats que presentem. Ens trobem en conversió a ecològic i zero residus. Pots verificar el document aprovat per les empreses de certificació alimentària.

També t'animem a visitar la nostra Cooperativa Agrícola de Bétera i apuntar-te a totes les activitats que organitzem. Podràs viure, de primera mà, la vida i el treball en el camp. Descobriràs moltes característiques i tècniques sobre els cultius tradicionals i ecològics.

La fruita passa per algun procés?

No. Ens comprometem a oferir un producte fresc i natural. Fruita de temporada de l'arbre a la taula. La nostra fruita ecològica no forma part d'una extensa línia de producció i precalibrat. La fruita serà recollida directament de l'arbre, per això trobaràs algunes peces més grans i altres més xicotetes.

A més, et regalem juntament amb l'enviament un codi QR que mostrarà la fitxa tècnica de la varietat on trobaràs tota la informació tècnica i les característiques generals del producte. Coneix el que menges.

Com comprove si la fruita és de qualitat?

La qualitat és un dels pilars en els quals es fonamenta Coabe. Tots els nostres processos de producció estan avalats per certificats alimentaris i es basen en les normes internacionals de gran rellevància en la seguretat alimentària.

Com sé si la fruita que rebut és convencional o ecològica?

Podràs reconéixer sens dubte si la fruita és convencional o ecològica perquè:

1.- En el moment de compra, si desitges un producte ecològic, hauràs de seleccionar l'embalatge ecològic. Per exemple: Caixa de 10 kg o Caixa de 10 kg ECOLÒGIC
2.- La fruita ecològica compte amb un certificat CAECV, ens trobem en 3r any de conversió. Certificat que recull la defensa i justificació de la producció ecològica.
3.- Una vegada rebes la caixa, en el seu interior trobaràs una fitxa de producte de la varietat amb el segell ecològic verificat.

Davant qualsevol dubte, no dubtes a posar-te en contacte amb nosaltres i escriu-nos pel correu electrònic info@coabe.es o telefona'ns al tel. +34 611 162 792. Estarem encantats de poder ajudar-te.

Quant temps puc emmagatzemar la fruita?

Des del dia d'arribada a la seua adreça d'enviament, les fruites mantenen tota la seua frescor i beneficis els següents 15 - 20 dies. Per a mantindre una bona conservació d'aquestes, pots seguir aquests consells:

1.- Les fruita no ha d'amuntegar-se
2.- No mantinga la fruita en la caixa d'enviament
3.- El lloc de magatzematge ha de mantindre una temperatura ambient, sec i ventilat, evitant llum del sol directa.

Si vols que la qualitat del fruit perdure més enllà de les tres primeres setmanes, és convenient que conserves les fruites en el frigorífic. Si consumiràs fruites dins d'aquestes tres primeres setmanes, és millor guardar-les a temperatura ambient. Així mantindran tot el seu sabor i propietats nutricionals.

Què és el calibre de la fruita?

El calibre de la fruita són les característiques del pes, diàmetre màxim, mitjà i/o mínim. Els grans negocis o empreses sempre han exigit a l'arbre, una producció de fruits perfectes i grans. Aquesta exigència es veu obligada a l'ús de químics. El nostre cultiu, zero residus, produeix fruits de manera natural pel que trobaràs fruits de diferents calibres.

Enviament - Lliurament - Embalatge

Com i quan m'arriba l'enviament?

El producte s'envia en una caixa de cartó compostable, sostenible, biodegradable, 100% reciclable. Durant el procés de contractació, segons la direcció de recollida, el sistema et mostrarà quin dia rebràs la comanda i a quina hora. Pots afegir alguna observació, li la farem arribar al transportista perquè intente tindre en compte la mateixa.

D'altra banda, trobaràs tota la informació sobre ENVIAMENT I LLIURAMENT en la fitxa del producte que desitges comprar.

Què ocorre si no estic a casa?

Si no estaves en el moment que ha passat el transportista, contacta amb nosaltres per a sol·licitar la reprogramació de la teua recollida. De manera automàtica, el lliurament seria a partir de l'endemà, en la mateixa franja horària.

Si no pots estar disponible en la franja horària inicial, pots consultar-nos qualsevol modificació. No obstant això, si no pots estar pendent del lliurament, recomanem que contractes serveis de lliurament en oficines, que no incloguen lliurament en el domicili.

Amb quina empresa de transport treballeu?

Treballem amb una empresa de serveis d'enviament que compara preus i tria els serveis que millor s'adapten a les teues necessitats, aconseguint solucions òptimes en temps i costos. Aquesta empresa treballa amb els principals operadors logístics.

Rebré una trucada del missatger?

En la contractació de l'enviament, és necessari facilitar un telèfon de contacte per a la recollida i el lliurament en cas d'incidència, però no tots els missatgers porten telèfon d'empresa o poden cridar, per la qual cosa en principi no et cridaran.

No hi ha problema si no estàs segur si estaràs a casa, pots contractar un servei de lliurament a una oficina.

Si el paquet s'entrega danyat, he de signar el lliurament? És necessari conservar l'embalatge?

Sí. Si el missatger t'entrega el paquet danyat, en la signatura del lliurament has de deixar constància que ha arribat trencat. Et recomanem que guardes una còpia del rebut.

Una vegada ho tingues en el teu poder, fes totes les fotos possibles; de manera que s'aprecie el mal patit en la mercaderia, l'embalatge exterior (caixa) i l'embalatge interior (proteccions) que hages utilitzat. És imprescindible que una de les imatges mostre l'etiqueta de l'empresa de transports. Així podrem agilitar la reclamació.

Seguidament, escriu-nos a través del nostre formulari de contacte o telefona'ns al tel. +34 611 162 792 i explica'ns l'ocorregut. Ho solucionarem al més prompte possible!

Com fer un seguiment de l'enviament?

Una vegada completada la compra, rebràs en el correu electrònic indicat, un rebut de la comanda. Rebràs en el correu, un número de referència de la teua comanda per a poder visualitzar en tot moment l'estat de l'enviament i així tindre la informació més actualitzada.

En cas de problemes, no dubtes a contactar al tel. +34 611 162 792 o info@coabe.es perquè et puguem ajudar a solucionar de la manera més ràpida el teu problema.

Puc modificar les dades d'una comanda una vegada contractat?

Una vegada completada la compra, rebràs en el correu electrònic indicat, un rebut de la comanda. Rebràs en el correu, un número de referència de la teua comanda per a poder visualitzar en tot moment l'estat de l'enviament i així tindre la informació més actualitzada.

En cas de problemes, no dubtes a contactar al tel. +34 611 162 792 o info@coabe.es perquè et puguem ajudar a solucionar de la manera més ràpida el teu problema.

Quantes unitats de fruita rebo en cada caixa?

A causa del calibre de la fruita, les dades són aproximades:

Taronges: En 1 kg de taronges trobaràs 4 o 5 peces. En la caixa de 6 kg, rebràs aproximadament 30 peces. La caixa de 10 kg inclourà unes 42 fruites.

Mandarines: En 1 kg de mandarines hi ha de 6 a 10 peces. En la caixa de 6 kg, rebràs aproximadament 46 peces. La caixa de 10 kg inclourà unes 95 fruites.

Magranes: En 1 kg de magranes trobaràs 2 o 3 peces. En la caixa de 6 kg, rebràs aproximadament 16 peces. La caixa de 10 kg inclourà unes 28 fruites.

Caquis: En 1 kg de caquis hi ha de 3 a 4 peces. En la caixa de 6 kg, rebràs aproximadament 18 peces. La caixa de 10 kg inclourà unes 30 fruites.

Quina diferència hi ha entre l'enviament Express i Standard?

Les dues modalitats d'enviament es diferencien pel temps de lliurament:
- Modalitat Express: Termini de 24h a 48h.
- Modalitat Standard: Termini de 2 a 5 dies.

Cada operador logístic té les seues pròpies condicions de lliurament, se'ls informarà en el moment de la compra.

Proporcionem la solució de compra més econòmica per al client. Els terminis màxims de lliurament són de 5 dies, per la qual cosa no afectarà la qualitat del producte en si.

Cancel·lació i reclamacions

Com puc cancel·lar una comanda?
Si desitges modificar o cancel·lar una comanda feta, per favor contacta amb nosaltres al correu info@coabe.es, o crida al tel. 611 162 792 i indica'ns el teu número de comanda.
He rebut la fruita en mal estat, què puc fer?

Segons la legislació vigent, article 102 i següents del Reial decret legislatiu 1/2007, de 16 de novembre, pel qual s'aprova el text refós de la Llei General per a la Defensa dels Consumidors i Usuaris i altres lleis complementàries, si la comanda comprén fruits peribles, no podràs sol·licitar el desistiment ni la devolució. El producte fresc pot variar en les seues propietats organolèptiques i, per tant, no pot ser motiu de devolució.

La nostra garantia de devolució voluntària recull que si els productes frescos rebuts no es troben en bon estat, hauràs de notificar a Coabe mitjançant el correu electrònic info@coabe.es les primeres 24h del lliurament de la caixa, áportant fotografies o vídeos.

Després d'examinar la incidència amb la documentació aportada, li comunicarem al més prompte possible si té dret al reembossament de les quantitats abonades totalment o parcialment. Queden en tot cas fora de perill els drets reconeguts per la legislació vigent.

He cancel·lat la meua comanda, Quan em retornen els meus diners?

Quan cancel·lem un enviament, hem d'esperar la confirmació del transportista per a poder retornar-te els diners. Segons el mètode de pagament que utilitzes, rebràs l'import de tornada en un termini o un altre depenent de l'entitat bancària.

Totes les devolucions tindran la seua corresponent factura rectificativa perquè pugues consultar els teus abonaments sempre que ho necessites.

 He observat alguna deficiència en la comanda Què he de fer?

Si la comanda ha arribat a la seua adreça de lliurament amb alguna deficiència o no està satisfet amb la qualitat o el servei, li preguem que ens indique el seu problema a través del correu electrònic info@coabe.es o pel formulari de contacte per a solucionar-lo al més prompte possible.

Mètodes de pagament

Quins són els mètodes de pagament?

Actualment pots pagar amb targeta de crèdit o transferència bancària. 

Assegurem totes les transaccions amb targeta de crèdit a través de TPV Redsys, un dels proveïdors més segurs del món.

Em cobren despeses d'enviament?

Sí. Les despeses d'enviament estan inclosos en el preu total. En el procés de compra, podràs veure l'empresa logística i el preu de l'enviament.

Si vols estalviar-te el cost de l'enviament, pots vindre a Bétera i recollir-les a la nostra Botiga Centre La Vereda!  Reserva a través de la Botiga Online o contacta amb nosaltres a través del teu compte, correu info@coabe.es o tel. +34 611 162 792.

Deficiència en la comanda, què faig?

Contacta amb nosaltres, volem ajudar-te a solucionar el problema.

Si has rebut una comanda deficient, pots reclamar-lo contactant amb nosaltres al tel. +34 611 162 792 o correu info@coabe.es i trobarem una solució al més prompte possible.

Com sé que és segur el pagament?

Assegurem totes les transaccions amb targeta de crèdit a través de TPV Redsys, un dels proveïdors més segurs del món. Certificat SSL de pagament (Informació encriptada en el nostre lloc web).

Formes de contacte

  1. E.mail: info@coabe.es
  2. Télefono: +34 611 162 792
  3. Formulari de contacte
  4. Xarxes socials: