PREGUNTES FREQÜENTS
La Cooperativa
1.- Per a ser soci de Coabe, es requerix tindre almenys 18 anys d'edat i realitzar una aportació única.
2.- Haurà d'acudir a les nostres oficines en C/ *Trinquet 4 o *Camí *Alcubles s/n de Bétera per a emplenar la sol·licitud corresponent.
3.- Per a persones físiques aportar DNI i cartilla bancària on desitge domiciliar els pagaments.
4.- Per a empreses hauran d'aportar CIF, cartilla bancària en la qual desitge domiciliar els pagaments, Escriptura de Constitució de la Societat i DNI Administrador de la societat.
Des de la nostra marca hortofructícola, us convidem al nostre món cooperatiu a través de rutes, esdeveniments i showcookings relacionats amb la nostra vida agroecològica. Coneix l'origen del teu menjar.
A través de les nostres xarxes socials Coabe i el Blog d'esta mateixa pàgina web, us comptem tot tipus d'activitats agrícoles que hem realitzat fins ara i també anunciarem totes les experiències que estan per vindre. Si preferixes una via més pròxima, telefona'ns al tel. 611 162 792 o envia'ns un correu a info@coabe.es. Mantingues-te informat i gaudix de les nostres experiències en el camp.
Sí. Ens hem posat les piles en el món digital però continuem exercint el mètode de compra tradicional. Ens adaptem a les diferents necessitats dels nostres consumidors. Comptem amb una botiga Charter Consum, un punt de compra situat en Camí Alcublas s/n, 46117, Bétera. A la botiga trobaràs una secció amb els productes cultivats en Coabe, També pots encarregar la teua comanda per la Botiga En línia i passar a arreplegar-lo a este mateix punt!
La filosofia de Coabe es fonamenta a respectar les nostres finques agrícoles i promoure la sostenibilitat, l'ecologia i el respecte per la vida. Col·laborem amb el planeta cuidant-lo i construint amb els nostres cultius un ecosistema natural que siga part de la solució climàtica.
Per a això, ens centrem en els factors tècnics d'èxit del procés com és l'actualització i verificació regular dels nostres productes. Quan compres els nostres productes, compres seguretat alimentària.
Nostres productes
L'objectiu de COABE és servir un producte fresc i de temporada. Pots conéixer la varietat comprovant el calendari de les varietats. Sempre coneixeràs la temporada de les fruites!
No. Ens comprometem a oferir un producte fresc i natural. Fruita de temporada de l'arbre a la taula. La nostra fruita no forma part d'una extensa línia de producció i *precalibrado. La fruita serà arreplegada directament de l'arbre, per això trobaràs algunes peces més grans i altres més xicotetes. Trobaràs la fitxa tècnica de la varietat on trobaràs tota la informació tècnica i les característiques generals del producte. Coneix el que menges.
Des del dia d'arribada a la seua adreça d'enviament, les fruites mantenen tota la seua frescor i beneficis els següents 15 - 20 dies. Per a mantindre una bona conservació d'estes, pots seguir estos consells:
1.- Les fruita no ha d'amuntegar-se
2.- No mantinga la fruita en la caixa d'enviament
3.- El lloc de magatzematge ha de mantindre una temperatura ambient, sec i ventilat, evitant llum del sol directa.
Si vols que la qualitat del fruit perdure més enllà de les tres primeres setmanes, és convenient que conserves les fruites en el frigorífic. Si consumiràs fruites dins d'estes tres primeres setmanes, és millor guardar-les a temperatura ambient. Així mantindran tot el seu sabor i propietats nutricionals.
El calibre de la fruita són les característiques del pes, diàmetre màxim, mitjà i/o mínim. Els grans negocis o empreses sempre han exigit a l'arbre, una producció de fruits perfectes i grans. Esta exigència es veu obligada a l'ús de químics. El nostre cultiu, zero residus, produïx fruits de manera natural pel que trobaràs fruits de diferents calibres.
Envie - Lliurament - Embalatge
Península entrega estimada entre 1 i 2 dies hàbils.
illes Balears, Canàries, Ceuta i Melilla trànsit de 3 a 5 dies hàbils.
Portugal entrega estimada en 24/48 hores.
Europa* entrega estimada entre 2 i 7 dies hàbils.
S'informa el destinatari en tot moment i en cas d'absència a través d'Email. Lliurament sota firma a domicili amb 1 o 2 intents de lliurament inclosos. Seguiment de l'enviament a través de la web de l'operador logístic en temps real. Atenció al client via telefònica i via Email disponible de dilluns a divendres de 08.00 a 13.00 i de 15.00 a 18.00 hores.Si no estaves en el moment que ha passat el transportista, contacta amb nosaltres per a sol·licitar la reprogramació de la teua recollida. De manera automàtica, el lliurament seria a partir de l'endemà, en la mateixa franja horària.
Si no pots estar disponible en la franja horària inicial, pots consultar-nos qualsevol modificació. No obstant això, si no pots estar pendent del lliurament, recomanem que contractes servicis de lliurament en oficines, que no incloguen lliurament en el domicili.
En la contractació de l'enviament, és necessari facilitar un telèfon de contacte per a la recollida i el lliurament en cas d'incidència, però no tots els missatgers porten telèfon d'empresa o poden cridar, per la qual cosa en principi no et cridaran.
No hi ha problema si no estàs segur si estaràs a casa, pots contractar un servici de lliurament a una oficina.
Seguidament, escriu-nod a través del nostre formulari de contacte o telefona'ns al tel. 611 162 792 i explica'ns l'ocorregut. Ho solucionarem al més prompte possible!
Una vegada completada la compra, rebràs en el correu electrònic indicat, un rebut de la comanda. Rebràs en el correu, un número de referència de la teua comanda per a poder visualitzar en tot moment l'estat de l'enviament i així tindre la informació més actualitzada.
En cas de problemes, no dubtes a contactar al tel. +34 611 162 792 o info@coabe.es perquè et puguem ajudar a solucionar de la manera més ràpida el teu problema.
Abans de realitzar el pagament i completar la comanda, et vam mostrar el resum de totes les dades. Si notifiques algun error, pots editar-lo abans de completar-lo.
Si després de rebre la confirmació de la teua comanda detectes algun error en aquest, contacta directament a info@coabe.es, o crida al tel. +34 611 162 792 així podràs sol·licitar la correcció o cancel·lació del servici.
Taronges: En 1 kg de taronges trobaràs 4 o 5 peces. En la caixa de 6 kg, rebràs aproximadament 30 peces. La caixa de 10 kg inclourà unes 42 fruites.
Mandarines: En 1 kg de mandarines hi ha de 6 a 10 peces. En la caixa de 6 kg, rebràs aproximadament 46 peces. La caixa de 10 kg inclourà unes 95 fruites.
Magranes: En 1 kg de magranes trobaràs 2 o 3 peces. En la caixa de 6 kg, rebràs aproximadament 16 peces. La caixa de 10 kg inclourà unes 28 fruites.
Caquis: En 1 kg de caquis hi ha de 3 a 4 peces. En la caixa de 6 kg, rebràs aproximadament 18 peces. La caixa de 10 kg inclourà unes 30 fruites.
Les dos modalitats d'enviament es diferencien pel temps de lliurament:
- Modalitat Express: Termini de 24h a 48h.
- Modalitat Standard: Termini de 2 a 5 dies.
Cada operador logístic té les seues pròpies condicions de lliurament, se'ls informarà en el moment de la compra.
Proporcionem la solució de compra més econòmica per al client. Els terminis màxims de lliurament són de 5 dies, per la qual cosa no afectarà la qualitat del producte en si.
Cancel·lació i reclamacions
Si desitges modificar o cancel·lar una comanda feta, per favor contacta amb nosaltres al correu info@coabe.es, o crida al tel. 611 162 792 i indica'ns el teu número de comanda.
Segons la legislació vigent, article 102 i següents del Reial decret legislatiu 1/2007, de 16 de novembre, pel qual s'aprova el text refós de la Llei General per a la Defensa dels Consumidors i Usuaris i altres lleis complementàries, si la comanda comprén fruits peribles, no podràs sol·licitar el desistiment ni la devolució. El producte fresc pot variar en les seues propietats organolèptiques i, per tant, no pot ser motiu de devolució.
La nostra garantia de devolució voluntària arreplega que si els productes frescos rebuts no es troben en bon estat, hauràs de notificar a *Coabe mitjançant el correu electrònic info@coabe.es les primeres *24h del lliurament de la caixa, aportant fotografies o vídeos.
Després d'examinar la incidència amb la documentació aportada, li comunicarem el més prompte possible si té dret al reembossament de les quantitats abonades totalment o parcialment. Queden en tot cas fora de perill els drets reconeguts per la legislació vigent.
Quan cancel·lem un enviament, hem d'esperar la confirmació del transportista per a poder retornar-te els diners. Segons el mètode de pagament que utilitzes, rebràs l'import de tornada en un termini o un altre depenent de l'entitat bancària.
Totes les devolucions tindran la seua corresponent factura rectificativa perquè pugues consultar els teus abonaments sempre que ho necessites.
Si la comanda ha arribat a la seua adreça de lliurament amb alguna deficiència o no està satisfet amb la qualitat o el servici, li preguem que ens indique el seu problema a través del correu electrònic info@coabe.es o pel formulari de contacte per a solucionar-lo #al més prompte possible.
Mètodes de pagament
Actualment pots pagar amb targeta de crèdit o transferència bancària.
Assegurem totes les transaccions amb targeta de crèdit a través de TPV Redsys, un dels proveïdors més segurs del món.
Sí. Els gastos d'enviament estan inclosos en el preu total. En el procés de compra, podràs veure l'empresa logística i el preu de l'enviament.
Si vols estalviar-te el cost de l'enviament, pots vindre a Bétera i arreplegar-les a la nostra Botiga Centre El Corriol! Reserva a través de la Botiga En línia o contacta amb nosaltres a través del teu compte, correu info@coabe.es o tel. +34 611 162 792
Contacta amb nosaltres, volem ajudar-te a solucionar el problema.
Si has rebut una comanda deficient, pots reclamar-lo contactant amb nosaltres al tel. +34 611 162 792 o correu info@coabe.es i trobarem una solució el més prompte possible.
Formes de contacte
- E.mail: info@coabe.es
- Telèfon: +34 611 162 792
- Formulari de contacte
- Xarxes socials: