Esdeveniments

COABE en Fruit Atrattion 2021

Fruit attraction COABE

El passat 5 d’octubre es va celebrar la 13a Edició de Fruit Attraction, amb la participació de l’equip comercial de la Cooperativa Hortofructícola de Bétera.

Fruit Attraction és un esdeveniment orientat a la comercialització de Fruites i Hortalisses, aconseguint una gran concentració de professionals del sector a nivell mundial. El seu principal objectiu és “Reconnectar la comunitat mundial de Producte Fresc”, és a dir, aconseguir connexions reals entre els professionals del mercat hortofructícola, per a així progressar en la cadena de valor.

Durant els dies del 5 al 7 d’octubre, la nostra cooperativa va estar representada pel departament comercial i de producció. Tots dos departaments van traure un resultat molt positiu per a la cooperativa, doncs, es van centrar en donar a conéixer l’oferta de producte per a millorar la rendibilitat de les nostres recol·leccions i aprendre de nous productes i serveis que ens ajuden a afrontar els reptes del mercat.

En aquesta edició van participar 1.300 empreses de 44 països – el 21% d’elles va assistir per primera vegada -, aconseguint així els paràmetres de l’edició de 2018. Durant els tres dies, es van exposar les ofertes hortofructícoles i tots els productes i serveis que acompanyen a la cadena de calor.

Probablement, aquesta edició és la més especial per a COABE, perquè és la primera vegada que anem amb una oferta comercial pròpia. A més, va conéixer de primera mà l’actualitat del sector hortofructícola mundial i va fidelitzar relacions per a crear nous horitzons de mercat i intercanviar coneixements.

En aquesta edició es va mostrar tota l’oferta a Productors i exportadors de fruita i hortalisses, repartida per huit pavellons del recinte firal de Madrid.

Entre les empreses participants, la representació internacional va destacar Itàlia, França, Lituània i Portugal. Va haver-hi un total de 67 països compradors, gràcies al programa finançat per Ifema en col·laboració amb el Ministeri d’Agricultura, Pesca i Alimentació i l’Institut de Comerç Exterior (Icex).

Aquest programa va permetre al nostre equip, potenciar el negoci a vies internacionals, informant-se de fonts de l’organització del certamen. El volum de visitants va superar totes les expectatives en número i en països, acudint representants de 98 països, acreditats en l’esdeveniment, uns 65.000 professionals. Nivells molt similars a l’anterior edició, ja que aquesta fira és la triada per la major part d’empreses, per a la presentació de nous projectes, tecnologies o varietats, i així fer coneixedors del seu creixement i compromís, al canal de distribució mundial.

La fira va tindre un format híbrid, ja que no solament va propiciar la trobada de manera presencial, sinó que disposava de Fruit Attraction LiveConnect, una plataforma digital amb noves funcionalitats que va complementar l’esdeveniment presencial amb contingut sectorial e e-meetings, entre altres.

Entrades relacionades